Veilig en comfortabel werken is van het grootste belang. Het is daarom belangrijk dat medewerkers altijd toegang hebben tot de juiste kleding en persoonlijke beschermingsmiddelen. Wiltec begrijpt de uitdagingen die dit voor u meebrengt en heeft dé oplossing om beschikbaarheid te garanderen.
24/7 bestellen en beheren met online bestelsysteem
Misgrijpen bij persoonlijke beschermingsmiddelen is bij Wiltec geen optie. Daarom stemmen we op basis van uw verbruik een voorraad af, zorgen we voor diverse snelle bestelmogelijkheden en bieden we meerdere uitgifte-oplossingen op locatie. De producten zijn altijd op het juiste moment op de juiste plek en medewerkers hoeven nooit veel moeite te doen om een versleten product te vervangen. Het online bestelsysteem Wiltec Online (WOL) maakt dit mogelijk. Hiermee kunt u 24/7 standaard collectie, persoonsgebonden kleding, PBM en schoenen beheren en bestellen. Met één druk op de knop heeft u zicht op actuele verbruiksoverzichten per medewerker. Ook kunnen u en uw medewerkers eenvoudig bestellingen plaatsen voor een snelle levering, zodat kleding, PBM en schoenen altijd beschikbaar zijn. Uw medewerkers krijgen toegang tot de voor hem/haar beschikbare artikelen, voorzien van duidelijke omschrijvingen, specificaties, afbeeldingen en de waarde. Per medewerker, afdeling en/of vestiging kunt u de pakketten, kosten en budgetten beheren. Met WOL zorgen wij voor inzicht en een efficiënte verwerking van uw administratie.
Tijd- en kostenbesparing door uitgiftesysteem op locatie
PBM en bedrijfskleding beheren en beschikbaar stellen wordt een peulenschil met behulp van een uitgifte-automaat van Wiltec. Met name voor bedrijven met een wisselend personeelsbestand, ploegendiensten, een groot werkterrein en/of bedrijven die werken met onderaannemers werkt dit enorm tijd- en kosten besparend. De snelle en betrouwbare uitgifte van producten zorgt voor een continue beschikbaarheid van de producten. Onze verdeeloplossingen stellen u tevens in staat om diverse rapporten en overzichten van verbruiken en uitleningen te maken. Doordat verbruik wordt vastgelegd worden medewerkers van nature meer bewust wat bewezen het verbruiksvolume omlaag haalt. Met de inzet van een uitgifte-automaat realiseert u daarom een stijging in de veiligheid en een daling van de kosten.